Zadnja številka
Last Issue
INKLUZIJA (nič znanstvenega, le košček vsakdana)
Številka 57 (2018) - Prispevki

 

 

Je inkluzija ena od sodobnejših naravnanosti vzgojno-izobraževalnega dela ali nekaj življenjskega, s čimer so se v nekaterih šolah spoprijeli prej, v drugih pozneje? Brez veliko teoretičnega znanja smo bili včasih enostavno vrženi v vodo in primorani skupaj z otroki, ki so morali svoje življenje in šolanje zastaviti drugače kot večina drugih, priplavati do brega. V sosledju želja, strasti, nevednosti, prehitrih ali pravilnih odločitev so sledili rezultati, uspehi, razočaranja, nezadovoljstvo, žalost, prizadetost, slaba komunikacija, napredovanje, ujemanje – vse, kar stoji na poti življenja, učenja, odraščanja.

Ključne besede: inkluzija, dijaški dom, učitelj, vzgojitelj v dijaškem domu, odločitev

Romana Jerkovič, prof. lik. ped.

 
Home About journal Instructions to authors Editioral board and editoral council Contact and Subscribe Domov O reviji Navodila avtorjem Uredniški odbor in uredniški svet Kontakti Domov O reviji Navodila avtorjem Uredniški odbor in uredniški svet Kontakti Home About journal Instructions to authors Editioral board and editoral council Contact and Subscribe Domov O reviji Navodila avtorjem Uredniški odbor in uredniški svet Kontakti in naročila Contacts Contacts
© 2010-19 Revija Iskanja