E-učenje razrednega pouka

Razprave in raziskave

 

Namen tega članka je prikazati potrebo po poblikovanju internetne strani z vsebinami šolskih predmetov za e-učenje, namenjen učencem osnovne šole (razrednega pouka) v Srbiji. Popularnih in kvalitnetnih internetnih strani je veliko, mi bomo prikazali nekatere izmed njih. To od nas pričakujejo ”otroci digitalne dobe” in potreba po renovaciji šole in učiteljevega dela. Po drugi strani pa so nas navedle izkušnje in dolgotrajno delo, da se angažiramo pri kreiranju multimedijskih, interaktivnih in animiranih vsebin za e-učenje. Pri oblikovanju teh vsebin smo se naslanjali na spoznanja kognitivnega mišljenja, principa multimedijskega oblikovanja in poučevanja vsebin, teorije učenja, principa o oblikovanju spletnih animacij, in aplikacij, grafičnega in instrukcijskega dizajna (novo ime za didaktiko) ter domišljijo in kreativnost. Na tem mestu bomo predstavili in predlagali popularne vsebine iz matematike za e-učenje, kot izvir učenja pa bomo prilazali tudi najbolj priljubljene slovenske spletne strani www.lilibi.si.

Ključne besede: e-učenje in internet, razredni pouk, interaktivno animirane vsebin in matematike, inštrukcijski dizajn, inovacija šole in učitelja.

Dr. Slavoljub Hilčenko, Vladimir Jerković, Dr. Matjaž Duh